El Grup DOPS - UPC visita la Universidad Popular del César, en Valledupar

Jordi Olivella Nadal i Bruno Domenech Lega visiten la Universidad Popular del César, en Valledupar, departament del César, Colombia, representant al grup DOPS - UPC - Grup de Recerca en Disseny i Optimització de Processos i Serveis, de la Universitat Politècnica de Catalunya.

Jordi Olivella Nadal i Bruno Domenech Lega visiten la Universidad Popular del César, a Valledupar, departament del César, Colòmbia, representant al grup DOPS - UPC - Grup de Recerca en Disseny i Optimització de Processos i Serveis, de la Universitat Politècnica de Catalunya. Després d'haver presentat ja una proposta conjunta de millora docent, segueixen les converses per a aprofundir la col·laboració.

En la fotografía, de izquierda a derecha, Robert Valera, Lina Rodriguez, Luisa SalazarJordi Olivella NadalBruno Domenech LegaClarivel Parra Ditta, Yim Rodríguez, Omaira Tapias y Alvaro Oñate Bowen.

Li donem les gràcies pel seu amable acolliment i les interessants converses que van mantenir amb nosaltres. Gràcies també a Marlon Bastidas Barranco, que ens va posar en contacte amb aquesta important institució i ens va donar suport en la visita.