Sara Hatami i Antonin Ponsich participen al seminari de Lleida Artificial Intelligence & Optimization (LAIO 2023)

La setmana passada, els membres de l'equip DOPS Sara Hatami i Antonin Ponsich van participar en la conferència Lleida Artificial Intelligence & Optimization (LAIO 2023). Aquest seminari va ser organitzat conjuntament per la Universitat de Lleida i la Universitat Politècnica de València, amb la col·laboració de l'Ajuntament de Lleida.

L'esdeveniment es va centrar en una àmplia gamma de temes d'interès, incloent-hi la importància de la col·laboració efectiva en projectes de recerca i desenvolupament, les millors pràctiques en l'aplicació de la intel·ligència artificial i l'optimització en diverses indústries com el sector porcí, la indústria paperera, la logística, l'agricultura, la ciberseguretat, la gestió de l'aigua, l'energia i la tecnologia turística.

Durant el seminari, Antonin Ponsich va realitzar una presentació titulada "Planificació energètica amb renovables". En la seva presentació, va compartir els seus valuosos coneixements i experiència sobre la integració de les fonts d'energia renovables en la planificació energètica, destacant la importància de les solucions energètiques sostenibles.

Aquesta participació en el taller LAIO 2023 els va permetre abordar una àmplia gamma de temes i compartir els seus coneixements en aquest camp, contribuint als debats i avanços en curs en els àmbits de la IA i l'optimització.