El grup DOPS - UPC visita la Universidad de La Guajira

Jordi Olivella Nadal i Bruno Domenech Lega visiten la Universitat de La Guajira representant al grup DOPS - UPC - Grup de Recerca en Disseny i Optimització de Processos i Serveis, de la Universitat Politècnica de Catalunya.

Jordi Olivella Nadal i Bruno Domenech Lega visiten la Universidad de La Guajira representant al grup DOPS - UPC - Grup de Recerca en Disseny i Optimització de Processos i Serveis, de la Universitat Politècnica de Catalunya. En aquests dies tan productius es van preparar activitats d'intercanvi, activitats de recerca i projectes de suport al desenvolupament econòmic i social conjuntament amb els companys de la Universidad de la Guajira.
A la fotografia podem veure, d'esquerra a dreta, a Aduar Camargo Medina, Olisney De Luque, Bruno Domenech Lega, Carlos Arturo Robles Julio, rector de la Universidad de La Guajira, Marlon Bastidas Barranco, Jordi Olivella Nadal, Andrés D. Vides Prado, Álvaro Cotes i Nelson Valero.
Li donem les gràcies a la Universitat de la Guajira pel seu calorós acolliment i per les brillants idees i projectes que van compartir amb nosaltres!